Navratri

શરાબ શાયરી

તેરી ખાતીર એક
તેરી ખાતીર એક જામ ઔર સહી;
ચંદ લમ્હે તેરે નામ ઔર સહી

ઘૂટ-ઘૂટકરહી જીના અગર મુકદર હૈ;
તેરે ખાતીર એક શામ ઔર સહી.

સુના હૈ મુજકો તુમ ભી રૂસ્વા કરતે હો;
સચ હૈ અગરતો મેં બદનામ ઔર સહી.


પીતા હું તો ઉત્તર
પીતા હું તો ઉત્તર જાતી હૈ,
ફિર ઉસકી યાદ બહુત આતી હૈ.

હુસ્ન કે મંજર ભૂલ પાઉં કૈસે,
વક્ત-બેવક્તવ ચલી આતી હૈ.

રાહ મેં જીનકો હમને અકેલે છોડા,
કયો ફિર નિગાહે વહી ચલી જાતી હૈ.


આજ હમે કોઈ
આજ હમે કોઈ પરેશાન ના કરો,
પી હે બહૂત દિનો કે બાદ ઇતના રુસ્વા ના કરો,
પીને મેં હોતે કોઈ બુરાઇ તો કબ કે છોડ દેતે,
ના જાને અબ તક હમ કિતની બોટલ તોડ દેતે.

કાસ કીસીને હમારે
કાસ કીસીનેહમારી જજ્બાતો કો સમજા હોતા,
તો આજ એ દિલ કિસી કે લિયે ધડક રહા હોતા

કાસ કીસીને હમારે અકેલેપન કો જાના હોતા,
તો આજ એ ઘલીબ એક શરાબી ના હોતા

કાસ હમારે રાસ્તે મેં કોઈ અપના લગને વાલા આયા હોતા,
તો આજ એ ઘલીબ અપની મંઝીલ તક પહુંચ ગયા હોતા

કાસ મુજ્હે આપ જૈસા કોઈ હુમદર્દ મિલ ગયા હોતા,
તો આજ મેરા વક્ત કુછ ઔર હી હોતા.


દર્દ-એ-મોહબ્બત
કહીં છલક ના જાયે દર્દ-એ-દિલ કા ઘડા
અશ્કો કો જામ મેં પી જાના હમારા શોખ હો ગયા હે
કોઈ ઈલજામ ના લગા દે તેરી મોહાબ્બત પે
ઈસલીયે ખુદ કો શરાબી કહેલવાનાહમારા શોખ હો ગયા હે.

No comments:

Post a Comment